reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

reklama

Futbal

Ako to bolo, je a možno bude

Martin Dinuš

Ako to bolo, je a možno bude

Pred pár rokmi som sa narodil. Bol som malý a nenápadný. Sem tam som vykrikoval, ukazoval sa svetu. Ale nikto si ma nevšímal. Občas som si do niekoho dovolil, občas som za to pykal. V škôlke som sa zoznamoval so svetom. Už tam vládli pravidlá silnejšieho. Nikto na mňa nebral ohľad. Veď som bol malý, slabý, koho by som zaujímal? Nevzdával som sa a silnel som. Keď už to vyzeralo, že všetko viem, ocitol som sa v škole.

  • 7. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 458x
  • 5
Pochované nádeje

Martin Dinuš

Pochované nádeje

V stredu večer sme dosnívali sen. Účasť na majstrovstvách sveta sa rozplynula ako ranná hmla. Napriek tomu slovenský futbal neumrel. Práve naopak. Začína sa prebúdzať.

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 613x
  • 8
Sen pokračuje

Martin Dinuš

Sen pokračuje

Liga majstrov je tento rok iná. Máme v nej slovenského zástupcu. Artmedia vstúpila do futbalového neba a nechce odtiaľ preč. Každou odohranou minútou v LM nás presviedča, že aj na Slovensku sa môže zrodiť úspech.

  • 2. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 481x
  • 8
Dávid u Goliáša, alebo malý futbalový zázrak

Martin Dinuš

Dávid u Goliáša, alebo malý futbalový zázrak

Tak, fajka zhasla, žundroši a posmievači musia byť ticho minimálne dva týždne, kým sa Slovensko opäť nepovozí na futbalovom kolotoči. Je to tak, Dávid (opäť) vyhral nad Goliášom.

  • 29. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 592x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu