reklama

Nikdy nebolo lepšie, alebo tenkrát poprvé

Ja a festival. Koho by už len toto napadlo. Ale keďže život je plný prekvapení, aj ja som prekvapil sám seba a fičal som na Žákovic open 2006. Teda nie sám, ale s priateľkou, jej sesternicou a jej drahým. A ešte sme si zobrali aj motorky aby sme si mohli povedať, že sme strašní motorkári (teda, niežeby som ja nebol aj predtým).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Úderom pol ôsmej v piatok sa nám podarilo opustiť našu milovanú Bratislavu a vydať sa na brutálne dobrodružnú cestu do Bošáce (tam sme mali stanovište, oázu pokoja a kľudu). Odtiaľ sme pešo vyrážali do Trenčianských Bohuslavíc na strašne megafasa rodinnú festivalovicu. Vraj je to jediný festival na Slovensku, ktorý nesie meno po krčmárovi. Ej veru, musí to byť hrdé chlapča, že sa po ňom volá takýto festivalík. No ništ, aby sme neodbiehali. Treba predsa napísať serióznu recenziu (možno aj pridať pár fotiek, akože brutál reportáž). Ale čím viac nad tým rozmýšľam, asi sa nejdem hrať na novinára. Nie že by mi to nešlo, veď ja som spisovateľ jak hovädo, ale nechcem zahanbiť profesionálov...Dindi (to akože ja), ukáž, ako vieš tancovať

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Miki nám predviedol tančeky akože Hippies, normálne, že 60´s...

Tu sme sa tvárili strašne kultivovane. Ten neporiadok si nevšímajte, to patrí k takýmto akciám. Plastové poháre na zemi majú slúžiť ako dekorácia. Ľudia to aj chceli hádzať do košov, ale SBSkári protestovali, že scénokreslič to tak chcel...

Takéto davy sa pohybovali všade. Pod pódiom, pri krčme pri sociálnych zariadeniach

Na týchto krásaviciach sme sa motorkovali celý víkend


Takto štýlovo motorkársky sme sa obliekali


Dokonca sme mali čas aj spoznávať krásy Slovenka. Ide o haluznú zrúcaninu v haluzných Haluziciach (to je skutočný názov malebnej dedinky pri Bošáci)

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Čo som to vlastne chcel povedať? Jaj, viem. Najlepší festival, na ktorom som kedy bol.

Proste nikdy nebolo lepšie, táto noc nech trvá večne....

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu