reklama

Mám, čo mám

Dnes som šťastný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Vlastne nie len dnes. Už dlhšie. Od kedy vstúpila do môjho života. Všetko sa zmenilo a ja som sa zbláznil. Je dokonalá. Je dokonalá vo svojej nedokonalosti.

Bozk na líce, čelo, nos, ústa. Ruka v ruke. To sme my. Pol roka zasnúbení. Čím dlhšie, tým lepšie. Takto to je.

Byť šťastný je skvelé. Ale je to také jednoduché. Stačí byť spokojný s tým, čo mám. Ja som. Vlastne nie, ja som nadšený.

Môže to znieť pateticky, môže to znieť sladko, alebo aj vlezlo. Ale mne je to jedno. Ja sa tak cítim.

Mám čo mám, ale vlastniť to nemôžem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som tu. Nahý a bosý. Pred Ňou.

Dúfam, že navždy.

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu