reklama

Som rád, že ťa stretnem len náhodou

Cesta ráno autobusom pochmúrna a studená. Posledný deň pracovného týždňa a sucho na perách. Stará Tublatanka v slúchadlách – Som rád, že ťa stretnem len náhodou....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je jar (teda skoro) ale cítim sa ako v Novembri – šedivé tváre jesenné...

Možno som si obliekol špinavé tričko a preto všetci na mňa civeli – dávno ťa poznám, tvoj smädný smiech...nech druhým znie...

Meškám – opäť. Hlava jak melón – som rád, že ťa stretnem len náhodou...

Jedným okom spím, druhým sním, podupkávam si drsné blues – som rád, tak rád...

Trošku slov, trošku snov ... – viem o čom hrajú, aspoň si to myslím. Dostávam sa do nálady a ... potom vám ju dám, dám ju iba vám...

Hudba v hlave, hlava v hudbe – som rád, tak rád...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vystupujem, vyberám si slúchadlá – už je rieka, už je blízko...

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu