reklama

Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ruka v ruke, dvaja v tieni,
ty a ja ako nemí.

Stojím oproti tebe
a nič nevnímam.
Tvoja ruka páli v dlani,
bojím sa, že je to klam.

Tvoj pohľad prepichuje srdce,
to ticho strašne hučí.
Mráz behá po chrbte,
každý sa raz učí.

Úsmev rúca strach,
ty si moja a ja tvoj.
Viem, čo je v nás,
len sa toho neboj.

Približujú sa ústa k ústam,
vlak zrýchľuje.
Ty sa na mňa dívaš,
láska nové tempo diktuje.

Opäť je ráno, všetko je preč,
opäť to bol klam, iba sen.
No čakať budem ďalej,
lebo s tebou chcem žiť ten sen.

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu