reklama

Ako to bolo, je a možno bude

Pred pár rokmi som sa narodil. Bol som malý a nenápadný. Sem tam som vykrikoval, ukazoval sa svetu. Ale nikto si ma nevšímal. Občas som si do niekoho dovolil, občas som za to pykal. V škôlke som sa zoznamoval so svetom. Už tam vládli pravidlá silnejšieho. Nikto na mňa nebral ohľad. Veď som bol malý, slabý, koho by som zaujímal? Nevzdával som sa a silnel som. Keď už to vyzeralo, že všetko viem, ocitol som sa v škole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Opäť som sa učil, spoznával som spolužiakov aj učiteľov. Bol som nový a nikto ma nerešpektoval. Nevšímali si ma a ja som si nevšímal ich. Vedel som, čo chcem, Vlastne to chceli všetci. Dokonca som mal aj predstavu ako o to dosiahnuť. Ale vedieť je jedno, realizovať druhé. Občas som dostal po nose, občas som to vrátil. Ale splniť si sen nebolo jednoduché. Spolužiaci dreli tiež a výsledky boli tesné. Nakoniec sa mi to podarilo. Vychutnával som si úspech, oslavoval a tešil sa na vysokú školu.

Áno, bol som vybraný – ty máš možnosť ísť študovať vysokú, ale musíš zvládnuť prijímačky. Vedel som, že to nebude ľahké, ale keď už som tak blízko... Nadrel som sa ako kôň a s riadnou dávkou šťastia sa mi to podarilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a vysoká škola, to bolo iná káva. Všetko bolo nové. Nikdy som tam nebol, iba som o tom počul, občas z diaľky videl. Zrazu som bol tam. Boli to silné emócie. Ale predsa, školu som neprišiel len navštíviť a pokecať si s novými spolužiakmi. Chcel som sa ukázať. Ale nikto mi neveril, dokonca ani naši doma. Každý na mňa pozeral cez prsty. Túžil som dokázať, že nie som žiadny no name, že mám svoju hrdosť, že aj ja niečo viem. Bojoval som sám so sebou, s okolím, učiteľmi, spolužiakmi. Učil som sa za pochodu. Prekvapil som. Sám seba, aj ostatných. Občas som aj pohorel, ale nevzdal som to. Nakoniec ma vyhodili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S troškou šťastia som mohol pokračovať v magisterskom štúdiu. Nepodarilo sa. Nevadí. Stále mám možnosť študovať. Už môžem dostať len bakalársky titul, ale prečo oň nezabojovať?

Idem do toho.

Podpis: Artmedia Bratislava


Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu