reklama

Dávid u Goliáša, alebo malý futbalový zázrak

Tak, fajka zhasla, žundroši a posmievači musia byť ticho minimálne dva týždne, kým sa Slovensko opäť nepovozí na futbalovom kolotoči. Je to tak, Dávid (opäť) vyhral nad Goliášom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Porto hralo krásny futbal, malo šance. Petržalka mala Čobeja a chladnú hlavu. Porto muselo, Petržalka mohla.

Porto vystrelilo do priestoru brány dvanásť krát, dalo dva góly. Petržalka vystrelila do priestoru brány 3 krát so sto percentnou úspešnosťou. Šťastie? Možno. Ale toľko? Asi predsa niečo z toho futbalu vedia.

Porto malo šancí veľa, ale zakončenie zbrklé. Petržalka mala šanci ako šafránu, ale zakončenie, akoby hrala ligu majstrov pravidelne už 15 rokov.

Tréner Porta nebol schopný reagovať, Weiss za stavu 2:1 vsadil na útok, povedal, že radšej prehrá 5:2, akoby mala Petržalka hrať ustráchane.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Porto má individuality. Petržalka srdce.

Petržalka išla do Porta s túžbou po remíze, prišla s víťazstvom. Ja som tipoval tiež remízu. Za stavu 2:0, mi nebolo všetko jedno. Tip mi nevyšiel, ale naozaj mi to nevadí. Verím, že to nie sú posledné body v lige majstrov.

S Petržalkou, vyhral celý slovenský futbal. Ukázal, že ho netreba zatracovať

Ďakujeme

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu