reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

reklama

Hudba

Mainstreamový underground

Martin Dinuš

Mainstreamový underground

Spočiatku bola myšlienka, potom stretnutie, hudba, nakoniec album. Dnes už majú Aurela za najlepší HardHeavy výkon za rok 2005 - Skupina METROPOLIS. O minulosti, prítomnosti a budúcnosti rozprávali Jimi Cimbala a Noro Pavlis.

  • 4. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 437x
  • 10
METROPOLIS (už) nie je len film

Martin Dinuš

METROPOLIS (už) nie je len film

Keď sa mi dostala pesnička Fly prvý krát do uší, pochopil som, že na Slovensku sa zrodilo niečo, čo u nás nemá obdobu. Asi som nebol jediný, lebo táto skladba im priniesla dokonca sošku Aurela za najlepší hardheavy výkon za rok 2005.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 309x
  • 3
Kráľovnin kráľ

Martin Dinuš

Kráľovnin kráľ

Keď sa v roku 1970 Farookh Bulsara stal právoplatným členom Britskej skupiny Smile, nikto netušil, že sa začína éra jednej z legiend rockovej hudby. Po premenovaní kapely na Queen, presmeroval túto značku do rockového neba. Muž, ktorý inšpiroval, poburoval, bol nenávidený, aj milovaný. Nech si o ňom každý myslí, čo chce, ignorovať sa nedal – Freddie Mercury. Dnes by oslavoval 60 rokov.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 036x
  • 8
Iný koncert

Martin Dinuš

Iný koncert

Z mne neznámych dôvodov som tam chcel byť. Tak som si kúpil lístok a išiel na koncert do Babylonu. Oznam na zdrape papiera vravel, že koncert sa presťahoval. Vyzeralo to nedôverčivo, tak ako nedôverčivo vyznelo moje rozhodnutie tam ísť. Neveriacky sme sa obzerali a hľadali silu uveriť plagátiku, ktorý nás posiela do Incheby. Nakoniec sme mu uverili a dobre sme urobili.

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 400x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu