reklama

Iný koncert

Z mne neznámych dôvodov som tam chcel byť. Tak som si kúpil lístok a išiel na koncert do Babylonu. Oznam na zdrape papiera vravel, že koncert sa presťahoval. Vyzeralo to nedôverčivo, tak ako nedôverčivo vyznelo moje rozhodnutie tam ísť. Neveriacky sme sa obzerali a hľadali silu uveriť plagátiku, ktorý nás posiela do Incheby. Nakoniec sme mu uverili a dobre sme urobili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Koncert nezačal načas, ale to ma neprekvapovalo. Komáre otravovali, tiež ma to neprekvapovalo. Pivo nebolo drahé, to ma prekvapilo. Vzorka ľudí bola tiež zvláštna. Dredlokáči sa miešali s biznismenmi, študáci zo skorodôchodcami. Aj keď to by ma nemalo prekvapiť. Postávali sme a čakali. Nevedel som, čo ma čaká.

O pol deviatej som sa dočkal. Prišiel a mal túžbu velikú. No a ja s ním. Spieval, scatoval, rozprával, vtipkoval. muzikanti hrali, džemovali (ako hrozne to vyzerá napísané po Slovensky), improvizovali. Ľudia sa vlnili, spievali, tlieskali, pískali a ja som sa rád zapojil do davu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mne neznáma hudba sa mi dávala spoznať a ja som sa zoznamoval rád. Jazz sa predstavil vo fantastickom svetle. Hudba, ktorá nepotrebuje showmanov, ale srdciarov. Potrebuje muzikantov, ktorí ju cítia, muzikantov, ktorí ju žijú. Keď sa pridá slovo, ktoré pohladí, zistíme, že je tu ešte svet citlivý, krásny, hravý, smutný, svet pravdivý.

Odchádzal som spokojný, aj keď maturantky neboli. Nebol to koncert hitov. Bol to koncert hudby a slov.

Lipa spieval Lasicu, Lasica rozprával cez Lipu. A ja som im rozumel.

Martin Dinuš

Martin Dinuš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som :) Zamestnanec, špekulant, rozprávač, zabávač, bútlavá vŕba, motorkár, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Motorky a jaPozorujemHudbaMoja politická činnosťSúkromnéHokejFutbalcity, pocity a iné haluze

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu